Richtlijn HIN 1.0 opleiding

Beste mensen,

Al een half jaar ben ik bezig met de zelfhypnose 2.0 die heel interessant is. Sinds kort heb ik me aangemeld voor de HIN1.0 opleiding. Mijn vraag is nu wat is de meest voor de hand liggende manier om deze opleiding HIN1 te beginnen? Er zijn zoveel interessante en waardevolle producten; waar te beginnen? Moet ik eerst de syllabus goed lezen (doe ik). Moet ik eerst de ‘onlive opleiding’ volgen en me dan aanmelden voor oefengroepen? Zijn dat online oefengroepen of in persoon. Als beginner lijkt me dit makkelijker. Is er ergens een richtlijn, of moet ik naar de exameneisen kijken?

Hartelijke groet,

August 17th please backdate

Beste Jos,

Niet teveel nadenken en gewoon lekker starten. Aanmelden bij de opleiding en les 1 ondergaan. Je wordt er vanzelf doorheen geloodst door de enthousiaste docenten. Gaandeweg vind je je weg wel. het is vooral veel doen, doen, doen en eindeloos herhalen. Tijdens de opleiding word je geïnformeerd over de oefenavonden. Met je medeleerlingen kun je daarnaast ook een oefengroepje samenstellen. Bijvoorbeeld met mensen die bij je in de buurt wonen om elkaar live te zien, maar online kan natuurlijk ook. Ik wens je veel succes toe. Mocht je tussendoor vragen hebben of eens een sessie willen ondergaan, dan ben je van harte welkom om mij eens te benaderen.

Groetjes,
José Hermsen
massagekracht.nl
Nijmegen