Dystonie van de ogen

Tijdens dagelijkse activiteiten zoals lezen, auto rijden, Tv kijken, een gesprek voeren, vallen mijn ogen dicht, verkrampen ze of beginnen ze te trillen.

Dit belemmert in hoge mate mijn dagelijks functioneren.

Vele onderzoeken en medicamenteuze behandelingen later heb ik nog steeds geen vooruitgang.

Na een zelfhypnose sessie is het 1 week heel goed gegaan maar nu lukt het mij niet meer om tot dat punt van verbetering te komen.

Toch geloof ik heel sterk dat hypnose mij zou kunnen helpen.

Wie heeft hiermee ervaring of suggesties?

4 likes

Super dat je al zo’n winst ermee behaald hebt! Je lichaam is dus in staat om het niet te doen. Ik heb toevallig laatst een klant gehad die dezelfde beperking ervaarde en inmiddels is er al heel veel verbetering. Blijf ermee doorgaan, zet je intentie voor je met de zelfhypnose start en focus op het positieve resultaat. Een week is het heel goed gegaan, dus blijf herhalen totdat het een nieuw patroon is.

Voor verdieping met de zelfhypnose cursus kan je je aanmelden bij de Mindboost groep!

Blijf geloven dan zal het genezen :slight_smile:

Hypnotische groet,
Carlo

3 likes

Super!
Het is al een week gelukt, op naar het volgende succes. Je zal zegevieren, super!

1 like

dankjewel Jos, ik zal zegevieren!

3 likes

ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat?!

1 like

Hey Carlo,

Bedankt voor je interesse.
Ondanks ik bijna dagelijks bezig ben met zelfhypnose merk ik geen verbetering meer met mijn ogen.
Tegenwoordig is het zelfs slechter te worden…

3 likes

Richt je je met de zelfhypnose specifiek op je ogen? Het kan erg lonen om je op een ander thema te gaan richten vermoed ik. Heb je doorgevraagd aan jezelf wat de positieve intentie kan zijn van de dystonie die je doet?

2 likes

Bedankt voor jouw suggesties en sorry voor mijn late reactie.
IK heb me met zelfhypnose ook op andere thema’s gericht.
vb. - ik kan me goed focussen
- ik ben naar buiten gericht…
Tot nu toe hebben deze suggesties niet geholpen ook na veelvuldig herhalen.
IK meen ook de positieve intentie te kennen van de dystonie die ik doe maar het werd zo een chaos in mijn hoofd waardoor ik het een tijdje heb losgelaten.

IK dacht eraan om naar hypnotherapeut te gaan die hiermee ervaring heeft.
Ik woon in België dus het zou online moeten doorgaan.
Kan ik hiervoor bij jou terecht?

3 likes

August 26th please backdate